Odpowiedz 

Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Uciążliwy szef
herbacianka Offline
Użytkownik

Liczba postów: 71
Reputacja: 0
Uciążliwy szef
Wiadomo, że w dzisiejszych czasach o pracę ciężko, więc nie ma co narzekać, ale jednak... Dorabiam sobie przy okazji studiów i niestety ale trafił mi się straszy szef, który uważa się za 'wyższą rasę' i bezczelnie wykorzystuje to, że jestem studentką i pracy BARDZO potrzebuję. Jest nawet nie tyle chamski co po prostu nachalny...ciągle rzuca jakimiś podtekstami i przez to inni w pracy postrzegają mnie jakbym co najmniej z nim sypiała. Nie wiem co z tym zrobić,bo jeśli się postawię to zapewne pracę stracę,a z drugiej strony nie można dać sobie wejść na głowę.
Gdyby spróbował jakiegoś kontaktu fizycznego-to wiadomo, że porządnie bym go strzeliła i odeszła,ale póki co jego teksty daje się obrócić w żart,więc nie wiem czy faktycznie jest się czym przejmować.
06-03-2012 10:17 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Roksanka Offline
Użytkownik

Liczba postów: 86
RE: Uciążliwy szef
Ja bym poprosiła o podwyżke. Skoro sie przystawia to niech przynajmniej płaci za to.
06-05-2012 08:52 PM
Maurycy Offline
Użytkownik

Liczba postów: 94
(06-03-2012 10:17 PM)herbacianka napisał(a):  Wiadomo, że w dzisiejszych czasach o pracę ciężko, więc nie ma co narzekać, ale jednak... Dorabiam sobie przy okazji studiów i niestety ale trafił mi się straszy szef, który uważa się za 'wyższą rasę' i bezczelnie wykorzystuje to, że jestem studentką i pracy BARDZO potrzebuję. Jest nawet nie tyle chamski co po prostu nachalny...ciągle rzuca jakimiś podtekstami i przez to inni w pracy postrzegają mnie jakbym co najmniej z nim sypiała. Nie wiem co z tym zrobić,bo jeśli się postawię to zapewne pracę stracę,a z drugiej strony nie można dać sobie wejść na głowę.